På bättringsvägen

Här sitter jag nu och snyter mig om vartannat. Jag mår i alla fall bättre idag än vad jag gjorde igår. Igår kväll fick jag 40 graders feber och låg och skakade som en galning med kläder på under täcket. Vaknade mitt i natten av att jag svettades som en tok och var tvungen att ta av mig dem istället. Hemskt med feber, kroppen kan aldrig bestämma sig för om den ska svettas eller frysa haha. 

 

Idag har jag iaf inhandlat otrivin och strepsils :) De är mina nya bästisar kan man säga! Hoppas dem är snälla mot mig och gör mig skapligt frisk tills imorgon då jag gärna vill nyårsfesta. Jag tänker dock inte dricka, men jag vill gärna gå på festen istället för att sitta hemma ensam... 




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0