Måndag

God morgon!

 

Idag är det hur mycket snö som helst ute, hoppet för en vit julafton finns igen kan man säga. Jag sitter och lurar på om jag ska åka in till stan med pappa idag eller inte. Jag kan åka med han både dit och hem, köpa det jag behöver köpa och kolla spel MEN jag kan även be mamma köpa det jag behöver och skicka med pappa.. Vet inte om jag orkar palla mig till stan idag igen plus en massa i veckan då mellandagarna är... Får se får se ;)

 

Ska iallafall ändra om i bloggen lite, ändra design tror jag visst. Behöver dock lite inspiration!

aja det löser sig :)

 

hoppas ni mår super 

kram


Postat av: Desirée

Ja, det är jätte tråkigt när det blir sådär :/

2008-12-22 @ 14:35:01
URL: http://desiiirees.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0