Madde jobbade på hon...

 

 

jag känner mig fan duktig! När jag väl sätter igång är jag som en energibomb... bara går och går och går! Nu har jag skrivit klart uppgift 5 och så har jag börjat på läsloggen :) Jag ska skriva om genus. Historian om det, hur det är idag, vad genus är och hur jag tror att det kommer bli i framtiden :) Jag hoppas det blir bra! Jag får iallafall in rätt många böcker, målet är att få in alla men vi får se hur det går med det! Hade dessutom tänkt att jag ska vara klar på fredag då jag ska skriva ut allt på "jobbet" tänkte jag eftersom jag inte har några patroner själv (a) Därför måste jag sätta fart nu hehe!

 

blir inga mer inlägg ikväll, ska skriva några mer sidor nu i läsloggen och sen ska jag sova, börjar som sagt 8 imorgon!

puss och god natt på er!




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0