Juldagen

Det var första gången jag var ut på juldagen faktiskt så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig mer än en massa fulla människor. Jag och Emelie hade förbokat biljett på stadt och stadt är lika med fjortisar and brats typ.. känner mig inte alls som en sådan haha! Iallafall hade vi skitkul igår. verkligen SKITKUL !!!! haha. Två jobbiga killar stötte på oss så vi pretended to be lesbian ;) hahaha. typiskt killar så var kommentaren "hett" *suck* :P

 

Kvällen i några ord:

uppraggad, glassplitter, kära återseenden, snygga killar, fyllefolk, trängsel. blåmärken, kallt, varmt, kööö, lesbisk (kompis) kärlek, drinkar, lång väntan, 

 

ja jag skulle kunna fylla på med mer ord men det får räcka ;) Jag hade i alla fall så himla roligt igår. TACK Emelie för en underbar kväll :) tyvärr tog jag inge kort igår, tråkigt eftersom jag ville visa den nya klänningen och hårfärgen ;) men det kommer väl någon annan dag .

 

Vad gjorde ni igår? =)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0