Hemma från jobbet

Nu kom jag precis hem från förskolan. Vickade för Dessie idag så idag fick jag lön ;) ganska så nice! Dock vet jag inte vad timlönen är på, kanske man ska ta reda på det? ;) haha! aja nu måste jag kolla mejlen lite fort sen ska jag skynda mig till pluggandet. Ska nämligen skriva klart idag tänkte jag eftersom jag har bara idag och imorgon på mig för på fredag ska jag vara klar med det om jag ska skriva ut gratis på jobbet. Sen vill jag juh ha helgen pluggfri ;)

 

Hoppas ni mår super! kraaaam på er


Postat av: Victoria

nä jag vart bara så fundersam..

vi hade en diskussion innan och sen plötsligt

frågar han det..tänkte bara vad har det med saken att göra!? haha(a)

2008-12-10 @ 16:46:52
URL: http://vicitoriiaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0