Fredagkväll!

JAAA !!!! KEVIN VANN ;) Tror faktiskt han är den idolvinnaren som kommer lyckas bäst. Visst Agnes hör man rätt mycket om nu men jag tror ändå att Kevin kommer vara snäppet värre ; )

 

Hemligheten igår var juh en liten fest för syrran. Lilla lillsis fyllde juh 20 år i veckan och därför bestämde jag och Natalie att vi skulle ha en supricefest för henne igår. Linda trodde att hon skulle till Sundsvall på bio så hon blev lagomt paff när hon såg mig, emma, ida hemma hos Nattan haha! Vi sjöng singstar, spelade spel, käkade lite tacos och snackade lite girlstuff ;) Hemskt trevlig kväll som slutade med krogen för vissa och för en viss madde så slutade kvällen hemma istället. Är fest ikväll med och jag kände att jag inte hade lust att bli allt för full igår hehe. 

 

Bilder kommer senare när jag lagt in från kameran! Nu ska jag skriva lite på rapporten!

hoppas ni mår bra!

kraaam


Postat av: ERIK

jodå, bra här också :)



haha okej xD

2008-12-13 @ 12:24:59
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0