Fredag

 

 

God morgon! Idag händer det mycket tror jag. Jag ska jobba nu från 11 till 3 ungefär (inte många timmar men dock lön ... :D ) och sen ska jag åka till sundsvall om det inte snöar för mycket. Ska handla present till Christer och sen ska jag även shoppa lite grejer till garderoben (ej kläder :P ) Jag hoppas det inte snöar för mycket alltså för jag vill verkligen åka idag! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra... kanske blir det film, men troligen plugga!

 

vad ska ni göra denna snöiga fredag? snöar det hos er också föresten? =)


Postat av: ERIK

Allt bra? :)

2008-12-12 @ 12:33:25
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag sitter hemma och söker jobb. Ikväll ska jag nog kolla på idolfinalen!

2008-12-12 @ 13:53:22


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0