dan före doppardagen!

hejsan hoppsan!

så här inför julafton måste jag städa lite. Bara diska lite snabbt och damsuga en sista gång sen är ALLT klart inför julen. Jag måste dock även besöka systemet idag och köpa bingolotter tills ikväll (spelar bara bingolotto en gång per år och det är ikväll ^^ ) och så håller vi tummarna för att jag inte blir dålig. Igår kväll blev jag akut dålig, fick huvudvärk och mådde illa, därav den dåliga uppdateringen på kvällen. Det sitter i fortfarande :/

 

Jag fick även hem grejer till en tävling som jag lägger ut ikväll så här lagom innan jul :) så kika in lite senare för att delta i tävlingen :) 

 

kram på er 




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0