dagens shopping

Dagens shopping var från H&M, Gina Tricot och Kicks.


Skjorta för 98 kronor. Fanns i alla möjliga färger men rött var det som föll mig i smaken.

 Ett sportlinne (vilket jag tycker var lika snyggt som ett "vanligt") för 129 kronor. Fanns i rosa och svart men rosa var fasen snyggast asså ;)


Hittade även en liten söt neccesär för 20 kronor (50 % rea) så ja var bara tvungen att ha den haha. Sen fyllde jag på med lite vätska mot håret. Det skyddar håret om man använder locktång och plattång om dagarna. Tycker det funkar superbra och dessutom luktar det gott :)


På Gina hittar man alltid något och idag var det även storrea. Massor med varor för enbart 29 kronor. Lycklig blev jag men den känslan försvann fort då det var massa xs och s-varor. Men jag hittade iaf två tröjor :) Då blev jag lycklig haha.

Ett enkelt grönt linne för också 29 kronor.

Dålig kvalite på denna bild då kameran muppa på varje bild ja tog på denna, vet inte varför :O Den kostade ialalfall 199 kronor och det är en tunika som sitter som en pennkjol typ.Tycker den är jättefin iaf och den ska nog invigas imorgon :)


På Kicks hittade jag ett rött hårband (50 kronor), ett rött armband (50 kronor) och en handkräm (50 kronor) som det var rea på! Det skulle dessutom vårda naglarna bra som andra handkrämer oftast inte gör. Den funkar bra iallafall :) Så det var ett bra köp enligt mig.

som sagt, lite shopping :) hoppas att det sitter snyggt imorgon :)


Postat av: Sara

sv: Nej, ja är faktiskt stolt :) Hoppas de fortsätter att jag är lika inriktad på och träna :D hehe.



Den där skjortan, sån har ja fast den är grön, tror de är en sån iaf, för de fanns oxå olika färger :)

Men va fina klader o så =)

2008-08-21 @ 20:18:25
URL: http://sariiiis.blogg.se/
Postat av: thessa

fina stuff :D jaa.. åttan var för jävlig... men nian är väl svår på sitt sett.. jag menar NU ska man KÄMPA för betygen :P

2008-08-21 @ 21:43:11
URL: http://thheresse.blogg.se/
Postat av: Madde

Skojrtan är jättesnygg! har en likdan fast en grön jag me :)

2008-08-22 @ 08:06:48
URL: http://tras.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0