Torsdag då..

Tja!

Känns som om ja vill  och måste skriva ett långt inlägg men ja pallar inte haha. Som ni märker blev jag hemma idag igen. SUCK! Ville verkligen åka idag eftersom det var info om VFU bland annat men men Julia informerar mig om det imorgon istället. Jag pallar verkligen ingenting känns det som. Något är fel, i can feel it ! Men VAD var frågan ;) haha. Man spyr inte, mår illa och har ont i huvudet flera dagar. Magsjuka är det inte då jag inte ligger och kräks hela tiden. Kanske är det nervös-nu-är-du-vuxen-och-allt-är-viktigt-nu-spya?! haha. Imorgon ska jag åka iaf, även om ja storkräks. Kan inte missa föreläsningen som är imorgon! :)

Well nog om det.. Idag har jag även fått massa saker gjorda ska ni veta!
Jag har:
* Sorterat upp all tvätt och hängt rent och fint i garderoberna
* Jag har markerat alla viktiga saker i skolpapperna och fyllt i varje viktig sak på varje viktig dag i kalendern
* Jag har betalat alla räkningar, sagt upp massa skitsaker och rensat inne på
  banken;)
* Jag har fått massa paker så nu har jag massa böcker och tidningar att läsa

Jag ska:
* kolla på någon film
* ringa mamma och prata viktiga saker med henne
* planera inför morgondagen

* kolla blackboard och skolmejl!

Är jag inte rätt duktig ändå? ;)

imorgon kommer det bilder från prylarna ja fyndade, kläderna ja fått från tradera och så på böckerna som kom idag. Har sladden hos mamma så ja lägger in allt imorgon efter skolan istället. Vet inte när jag är hemma HEMMA, men jag är iaf hos mamma kring halv 6 :)


Postat av: rebecca

Sv: ja han e gay, rami gjorde fina kläder han oxå!

ha de

kram rebecca

2008-08-28 @ 15:28:38
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0