Tävlingsdags

God morgon *host host* HAHA näe jag vaknade faktiskt INTE nu utan jag vaknade vid 9 men har legat och dragit mig ett tag, plus att jag har läst ut boken nu *yihoo* haha

Igår kväll var jag faktiskt över till min granne Tobbe och drack några vinare. Tänka sig! Jag som inte ens dricker vin, hade en vinare hemma och råka dricka några glas där, EN TISDAG? Vad äre som händer med mig? haha ;) Det var trevligt iallafall och det blir säkert fler gånger :)

Nu ska jag dra på mig lite kläder, dra till ica och handla lite måsten och sen hem och faktiskt duscha och BUSa in mig. Jag och Carro har en inofficiell tävling om vem som kan bli brunast till på fredag. Hon kommer använda solarium och jag kommer använda BUS (eftersom jag inte har tillgång till solarium just nu...) Så ja, det ska bli intressant att se vem av oss som vinner. Jag tror det kommer vara Carro för hon var lite brunare än mig redan innan denna tävlingen. Men skam den som ger sig! Må bäste neger (får man säga så?! ) vinna Carro ;) höhö 

Postat av: Carro

haha. men helst. må bäste neger vinna ! ska bli riktigt spännande att se vem som är brunast :P

imorgon kommer det även "inbjudan" till linda. vi ska bestämma lite tider och sånt imorgon när vi ska jobba så.. ses på fredag!

2008-08-20 @ 12:38:59
Postat av: Madde

Vad är BUS? Brun utan sol? :P Efter man är...

2008-08-20 @ 13:10:24
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: Madde

Carro:



åh va nice haha, ja bestäm lite sånt ni och hör av er till mig sen så blire toppen hehe :D

2008-08-20 @ 13:22:11
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0