Söndag

Goddagens på er! Idag är det söndag den 24e augusti. Shit va fort det går! Tyckte nyss det fan var juli och ja hade en månad kvar till skolan började men ja, imorgon börjar allvaret! Behöver jag säga att jag är nervös? Jag har fasen ont i magen haha. Men det ska nog gå bra! Hoppas jag iallafall! ...

På dagens schema står det iallafall lite småsaker jag msåte göra inför veckan i skolan.
* Jag måste fixa ett datakonto
* Jag måste fixa med blackboard

* Jag ska läsa klart boken man ska ha läst innan skolstarten
* Jag ska inhandla pennor och lite block
* Jag ska tvätta så man har några rena kläder
* Jag måste dessutom packa lite eftersom jag ska spendera veckan hos mamma mer eller mindre (hon bor närmare Gävle vilket innebär ett bussbyte mindre..)

Ja det var väl min lilla dag men det ska väl gå fort ändå :)

Vad ska ni göra denna söndag? :)


Postat av: Magdalena

Haha det var faktiskt ingen spoiler, själva handlingen är att han dör så det står tom på baksidan xD



Ojoj, det är nära nu! Men du ska väl inte till gävle varje dag sen eller? :)

2008-08-24 @ 13:20:09
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Linnea

JAG BÖRJAR OCKSÅ IMORN :( åh, lycka till sötguldfisken;)

2008-08-24 @ 16:53:42
URL: http://lunnes.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0