skriverfrånjobbet

Hej på er!

Tänkte bara snabbt skriva hej innan jag måste rusa ner till omkläningsrummet för att byta om och dra till bussen. Var hur jobbigt som helst att kliva upp idag, att ens jobba. Man var bara som ett skal hela dagen, usch! Därför ska det bli skönt att åka hem nu, försöka äta och vila lite granna. Tror ni inte att den sista damen hade avlidit imorse då?! Det är för mycket död kring mig nu känner jag.. USCH! Ska man se något positivt nu så är jag ledig imorgon och sen jobbar jag bara lördag kväll och söndag dag SEN är jag ledig en vecka innan skolan börjar :) hehe

Ja nu måste jag rusa hörrni ;) Har något roligt att berätta men tar det senare när jag kommer hem :)

kraaaam på er sötnosar

Postat av: Magdalena

Just ja, din skola börjar ju snart! Läskigt, men spännande! Undra när jag ska ta steget till skolbänken igen... haha

2008-08-14 @ 20:25:35
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0