skolarbeeete

Kul att sitta med skolarbete en lördag?! MEN frågan är vad jag annars ska göra. Fredde är inte hemma och kompisarna förbereder kvällen vilket jag redan gjort mer eller mindre. Okej jag vet inte vad jag ska ha på mig men jag vet vart jag ska vara, vilka jag ska vara med och vad jag ska dricka ;).

Iallafall skulle jag skriva ut massa viktiga papper men tror ni inte patronerna har torkat? Den svarta texten blir lila/ljus rosa. Det går knappt att läsa haha. Jag får gå till biblan till veckan och höra om ja inte kan få skriva ut lite papper :) Det kostar iof typ 2 kr papper då och jag behöver typ över 50 papper :O men kanske ja kan få rabatt HAHA, eller så köper jag nya helt enkelt. Läre inte vara det sista jag skriver ut!

Shit vad tråkiga inlägg ja skriver känner ja.. SORRY hha. Kommer mer intressantare senare ;)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0