SKITDAG!

Hejsan söta bloggläsare!

Hur mår ni? själv är man rätt tom! Vet inte hur jag ska förklara men dagen har vart hemsk! Det började med att vi skulle hjälpas åt att sitta vak åt en tant vilket var lite jobbigt då vi bara blev tre som "jobbade", under maten blev jag själv eftersom carro måsta gå iväg för att mata, jenny tog disk och fia satt vak och det är inte det lättaste att assistera 22 pers samtidigt. Efter det var det en pensionär som plötsligt avled, vilket gjorde det lite svårt för oss med att få ihop och allt. Näe det känns som en riktig j-vla skitdag! Just nu sitter man och väntar på bussen som går om en timme, och ja är inte hemma förrän vid 23-23.15 vilket gör att jag inte somnar förrän efter 12 och så ska man upp 5 för att hinna med bussen 6. JAG PALLAR INTE!!!! asså fatta, detta är hemskt. Jag funderar därför ärligt på att sova här. Men konstigt det med, men skulle vara skönt faktiskt!

Jag kan heller inte svara på kommentarer då denna skitdata inte kan trycka upp två sidor -.-' tänker därför inte heller godkänna dem för då glömmer jag bort att svara på dem. Hoppas ni är okej med det hehe.

Undra va man ska göra nu en timme ^^ förslag?

Postat av: Magdalena

Hatar att vänta på bussen... Jo jag fick lunch idag, men bilden var från förra veckan när jag åt där :) Nu finns dte inte tid att springa bort på lunchen, haha!

2008-08-13 @ 22:49:27
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Madde

Låter inte roligt det där :/ Jag hade nog också övernattat där om jag var i samma situation... Hoppas dagen blir bra annars!

2008-08-14 @ 07:48:50
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: Sofie

Samma här det är skit jobbigt att jobba kvällen när man ska upp kl 5 på morronen efter :( Jag kan heller inte somna brukar somna 3 på natten då om ens det. Men det är många som har samma problem som det låter på jobbet iaf för man hinner inte varva ner liksom. Kram

2008-08-14 @ 09:58:07
Postat av: thessa

låter inte som en toppendag precis :/ men you can make it work! :) i know that.

2008-08-14 @ 14:01:15
URL: http://thheresse.blogg.se/
Postat av: Teres

Jadu, vad kan man göra! :D haha

2008-08-14 @ 14:03:53
URL: http://teriksson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0