såg ni månförmörkelsen?

Morsning! Eller ja nu är det väl inte längre morgon haha men känns som ja måste säga det ändå ^^ Som jag trodde så åkte vi inte direkt hem igår utan åkte lite bil på stan efterosm det var kulturskymning där. Dock var det det minsta jag sett typ haha. Inte alls värt att gå på , men kanske var för tidigt?! När vi väl kom hem var jag för trött för att starta någon dator.

Såg ni månförmörkelsen igår? Ganska häftigt tycker jag. Skönt att för en gång skull kunna se den eftersom det annars kan vara massa moln i vägen.

 Detta är en bild från DN's hemsida från igår. Som sagt, rätt häftigt :)

Vad ska ni göra idag då?



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0