R.I.P farmor <3

Hej mina söta läsare!

Idag blir det förhoppningsvis en blandad dag. Ska nu på begravning. Farmors begravning. Kommer inte vara roligt men samtidigt har jag redan vart med henne, gjort henne fin och lixom den värsta "chocken" har väl lagt sig. Nu är juh bara det finaste kvar kan man säga fast samtidigt det svåraste. Att verkligen säga hej då. Jag hoppas jag inte kommer gråta allt för mycket. Det är så jobbigt :/

Efter denna jobbiga start har vi även firmafest ikväll. Nu innan ni dömer mig vill ja att ni ska veta att det var bestämt redan långt innan farmor dog, att det skulle vara just idag, ikväll. OCH det kan vara skönt att göra något annat nu, komma på andra tankar när det har skett så mycket död kring mig den senaste tiden. Ja menar ja festar juh inte för att dem är döda. Det är lixom en viss skillnad anser jag! Så ja hoppas kvällen slutar annorlunda än som den började...ja hoppas ni förstår vart jag vill komma  och hur ja tänker haha

Iallafall sitter man klar här nu och väntar på att klockan ska bli lite mer så man kan stryka Freddes skjorta och sen gå till blomsteraffären för att köpa en bukett med blommor från mamma och moster. Har en del att göra som sagt.

Hoppas ni får en mycket bra dag och så hörs vi nog imorgon, tror inte jag pallar bloggen efter begravningen, får se

puss och kram på er :)

Postat av: emelie

det är aldrig kul med begravningar,

dock är dem alltid vackra ..

men det kommer gå bra ska du se :)



2008-08-22 @ 12:01:59
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Madde

Du gör helt rätt. Man måste ha nå annat att tänka på också. Hoppas det blir en fin begravning och att det blir roligt ikväll!

2008-08-22 @ 12:31:10
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: Marie

Gumman, jag förstår precis vad du menar och det är ingen som ska döma dig. Du gör inte det för att fira att din farmor har somnat in. Det är nog bra för dig att tänka på annat med och ha lite kul med vänner o kära. Det är du värd gumman. Jag hoppas begravningen gick bra och var fin. Du finns i mina tankar gumman. Många Många Kramar till dig gumman.



Du har ett hjärta av guld, och du är en underbar person. Älskar dig. <3

2008-08-22 @ 16:52:07
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0