my day ....

Men hejsan! Nu tänkte jag berätta lite om min dag. Det började då med att jag åkte till stan med syrran och shoppade lite. Jag skulle handla en ny tröja som jag kunde ha på begravningen imorgon, hittade jag någon? ehm...NEJ! Vadå typiskt? Jag hittade däremot en massa annat, soooom vanligt. Jag visar er i ett senare inlägg när jag lagt in bilderna :)
Vi var väl inne till 1-tiden då min buss gick och herregud! VAD DET ÅSKADE OCH REGNADE! Shit pommes lixom. Som om det inte var jobbigt nog att åka linje 30 (som tar en omväg på ca 20 minuter..) så hade åskan slagit ner i tågrälsbommarna så dem var ner hela tiden. Visst vanliga bilar kom igenom men fan inte bussen! Tur i oturen stod vi precis utanför svärföräldrarna så jag hoppade av där och åkte med Freddes syrra in till Harmånger. SKÖNT att vara hemma tänkte jag, men då skulle Boyen ut, posten skulle in och sakerna ja köpte skulle juh ur kassarna. Hann inte ens lägga mig i sängen förrän Fredde kom hem och då var det dags att åka till banken.

Det gick bra på banken iallafall, fick inte veta nu direkt om vi blev beviljad lånet för det var annat när det var jordbruksfastighet. Det skulle vara mer papper att gå igenom och allt. Hoppas verkligen vi blir beviljad det så kan vi iallafall vara med och buda. Jag vill verkligen ha det! SNälla håll tummarna :D haha.

Ja sen somnade jag när vi hade ätit. Thats my day kan man säga haa.

Vad har ni själva gjort idag? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0