Min dator ska få ett nytt liv

Hejsan på er!

Tror ni det blev så att jag läste boken igår? ehm..NEJ! Jag fastnade framför CSI på kanal 5 istället och det gjorde att jag blev så trött och la mig direkt efter programmets slut. Jag ska istället läsa ut den idag tänkte jag. Idag ska jag även hinna med att lägga in alla nya sängkläder vi fått (dvs även ändra om totalt i garderoben vi har sängkläderna i..) sen ska Johan komma över om ett tag och hjälpa mig med att formatera om datorn. ÄNTLIGEN!! haha. Jag måste först föra över alla bilder, filmer och låtar  till denna dator sen radera min och installera om nytt och sen till slut föra över mina saker igen. Hoppas bara det inte krånglar en massa för det har jag inte nerver till haha.

Vad ska ni själva göra idag ? :)

Postat av: Amelie

åh är det sant :O värt och kolla dåra :D

2008-08-19 @ 13:23:01
URL: http://ameliehelena.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0