Min dator lever juh?!

Ehm... jag är kluven nu asså. Nu stiter jag vid min egen dator och skriver, skönt givetvis men man sitter som på nålar och undrar när och vart den ska frysa sig haha. Hittills har det gått bra. Vi har iof kastat ca 10 gig med bilder och låtar och filmer. Skönt att resan den från skit men jag har svårt att tro att det var det lilla som krävdes för att den skulle gå som vanligt igen. Dessutom har jag kastat lite i min illa ola-mapp :O HAHA men jag kollade väl aldrig på det heller, mer att man har det där "bara för att".

Hoppas att den går att använda hyffsat iaf :) MEN nu när jag sitter vid min så äre juh PHOTOSHOP som gäller :)
Nu kommer ja leka lite där (om ja får igång det haha...) sist funkade det inte alls -.-'

men positiv ska man vara :D haha

återkommer senare med en fräschare rapport :)

Postat av: Magdalena

Ja min dne mappen har blivit rejält rensad också, dne används som sagt aldrig iaf :)

Ja vädret är piss, fattar inte att dte kan vara så jäkla kallt i augusti!

2008-08-23 @ 20:51:26
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0