Lisa Williams

*hatar bloggen, kan aldrig ladda upp bilder juh! -.-' *

Jag gillar juh, som ni kanske vet, spöken, andar och annat oförklarligt. Nu kollar jag på tv4+ där det är ett sådant program just nu. Lisa Williams heter hon och är ett medium, som om ni inte vet det pratar med de döda, och det är faktiskt himla bra. Inte nog med att hon får in allt, asså varje detalj om saker och ting hon inte vet någonting om utan hon har en sån fantastisk personlighet. Hon verkar vara så snäll haha. Detta program ska jag verkligen fortsätta kolla på. Ikväll blir det även hemsökta hus och James van Pragh, även han ett medium.

Tror ni på sånt där? ;)

Postat av: Anonym

Vi kikar med på Lisa Williams just nu.. så himla bra. ryser i hela kroppen ja.. hon är så bra :D

2008-08-17 @ 20:03:09
Postat av: emma

det var jag som kommentera

2008-08-17 @ 20:04:08
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0