kvällen

Sitter och kollar på project runway just nu. Det är juh självaste finalen just nu och snacka om spännande. Jag sitter på helspänn som om det vore mina kläder som visas där haha. Dessutom kan man inte missa Victoria Beckham heller ;)
Huvudvärken vill inte försvinna så fan på den -.-' haha

DESSUTOM vill jag skicka en fet kram till Ola bara för att han är så bäst ;)

Postat av: rebecca

Ooh, Projekt Runway <3

Älskade Christian, super snygg <3<3<3

Kläderna är fantastiska!!

Allt bra annars??

Håll utkik efter höst tävligar på min blogg!!

Kram rebecca

2008-08-28 @ 11:35:41
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/
Postat av: rebecca

Ooh, Projekt Runway <3

Älskade Christian, super snygg <3<3<3

Kläderna är fantastiska!!

Allt bra annars??

Håll utkik efter höst tävligar på min blogg!!

Kram rebecca

2008-08-28 @ 11:35:42
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0