krims krams


solen lyser idag iaf :)

Hejsan! Gud vad sent jag skriver första inlägget idag då. Jag skulle juh sätta mig vid datorn redan vid 10 men då ringde pappa så jag och Fredde åkte ner till farmors gamla lägenheten och plockade ur lite. Jag tog reda på massa blommor och lakan och galgar. Det kan man inte få för mycket av. Jag fick dessutom ta reda på en docka. Kan vara bra att ha som minne och kanske som leksak till mina framtida ungar (om jag får några...) men just nu vet jag inte alls vart dem ska vara. haha.
Nu sitter jag här med 100 kartonger med lakan, påslakan, dukar och annat krims krams som jag inte vet vart jag ska lägga. Måste omorganisera i skåpet jag har nuvarande sakerna innan!

Frågestunden gick juh inte så bra haha! tror jag skiter i det nu faktiskt, har provat förr men inte funkat heller ;) Jag ska fota dagens outfit sen också! :) Ja nu ska jag fota lite :) vi hörs senare!

Postat av: Amanda

sv: usch vad tråkigt det där med din kompis. :(

2008-08-10 @ 13:26:14
URL: http://frokenamanda.blogg.se/
Postat av: julie

Ha en fin dag!

2008-08-10 @ 13:55:21
URL: http://juliesvarem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Åh. Tack så mycket! :) Nej det är en kompis som jag var med som tog den. Puss

2008-08-10 @ 14:26:24
Postat av: ANGELICA

Svar: Åh. Tack så mycket! :) Nej det är en kompis som jag var med som tog den. Puss

2008-08-10 @ 14:26:31
URL: http://angos.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0