Gokväll sockertoppar!

Hej på er !
Hur mår ni sötnosar? Själv har man precis svarat på alla kommentarer, det var två sidor så det var en del hahaha. Det gick bra att jobba idag om ni ville veta :) Det kändes inte ens som om jag behövdes där idag (jobbade bara en extratur..) för det var hur lungt som helst, har aldrig vart så lungt en kväll någon gång under ett år som ja vart där haha. Det säger en del kanske?! aja pengar till mig iallafall hehe!

Vad ska man hitta på nu då? Jag jobbar juh inte förrän torsdag kväll nu så man är juh långledig kan man säga. Kanske man ska kolla på någon film? eller har ni någon bra sida att tipsa om? kanske någon bra blogg? ;) alla tips är välkomna!

Ni får gärna signa upp för tävlingen som jag har om ni ännu inte är med i den :) eller skriva kommentarer igen för att öka chanserna ;)

ciaoo så länge!

Postat av: sandra

sv: Tack :)

2008-08-04 @ 22:50:14
URL: http://sandas.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0