Fy fan på er posten!


Näe nu har man gått för långt iallafall. Jävlas med Madde är inget man ska göra! FYYYY va jag är arg nu, jag bara kokar! *andas madde, andaaaaas* ^^
 
Okej vill ni veta vad som har gått mig på nerverna? Då ska jag berätta det för er. Ni vet tävlingen om läppglanset jag hade för ett tag sedan och som en liten söt tös vann? Fick ett mejl idag av henne där det stod att hon fått brevet men undrade när hon skulle få läppglanset. Jag blev lite fundersam över det eftersom jag lade juh läppglanset I brevet när jag skickade det så jag svarade lite förvånat tillbaka som det var och tillbaka fick jag ett till mejl ganska snabbt. Där stod det åter igen att hon inte hade haft något läppglans där i utan det var bara brevet och att själva kuvertet inte var riktigt stängt.

GREJEN är den att jag slickade som aldrig förr (haha) på det där jävla kuvertet så det satt ordentligt när jag postade det. MED läppglanset iiiii själva brevet jag skickade med så att det inte skulle åka ut i något hörn eller tas av brevbärarna. TROTS detta har dem jävla brevbärarna snott läppglanset ur brevet och skickat med brevet i hopp om att mottagaren skulle vara så jävla dum och tro att det åkt ut av sig själv?! Nu är ja så förbannad så ja vet inte vad?! OM man tar något varför bry sig om att skicka resten?! Ser juh fan ännu dummare ut om ett tomt brev kommer fram än att det inte kommer fram alls?! OCH varför ens ta saker från andra?! Detta är fasen inte första gången detta händer mig. Det har hänt mig ett flertal gånger då man skickat ett visst antal pengar ex, men inte allt har kommit fram. Detta får itne hända! Det är sånnahär gånger man önskar att posten vore dator och robotstyrd!!!

Näe fy fan på er posten! Näst gång jag skickar något ska det vara så igenklistrat så det inte ens går att spränga bort!










Postat av: Anneli

Ja men du... Jag hörde mamma hade hitta nå fint läppglans.. hahahah...

Ne nu va ja elak (;

2008-08-20 @ 23:23:58
Postat av: Madde

Annelie: HAHA fy fan va taskigt! xD

2008-08-21 @ 08:20:04
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Therese

Googlade efter en posten logga och hitta din blogg, ser att de inte bara är jag som kan vara förbannad på posten!

Fin blogg du har, ha en bra dag :)



/Therese

2011-10-05 @ 09:35:34
URL: http://theresebrynefall.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0