Förskolelärare Madde

Hellooooooooooooooooooooooo!
Förskolelärare Madde här! Enligt lärarna på skolan VAR man lärare nu ;) känns bra med en titel iallafall haha.

Känns som det var mer eller mindre evighet sen jag skrev här hah. Dock var det bara igår kväll! Kunde inte blogga igår för internet krånglade. Kunde varken köra på det trådlösa eller på nätverket och min dator funkar juh inte som den ska (som ni kanske vet...) Fick nöja mig med att slippa blogga igår kväll, ni överlevde juh ändå märker jag ;)

Hur var dagen på skolan då? Jo blandade känslor, lite som en gott och blandat påse kan man säga. Lite lycka, liten del av spänning och lite för mycket förvirrning för min smak. Det var MYCKET att ta in första dagen. Lixom give me a break! Tänk på att man är gammal och det är länge sen man satt i skolbänken typ haha! No mercy (stavning?! ) här inte. "Vad har jag gett mig in på" tänkte jag mer eller mindre hela dagen och hade faktiskt tankar på att hoppa av hela skiten. Inte för att det var för mycket att göra utan för att något kändes fel. Mitt i allt fick jag gå på toletten och spy. Känns juh bra! Första dagen lixom, snacka om att lägga ribban högt Madde ^^ haha. Näe men jag började må illa och få en fruktansvärd huvudvärk och till slut i datasalen kunde jag inte stå emot kroppens begär längre *asg* så ja fick springa på toaletten några gånger. Mer eller mindre pinsamt men inte ens hälften så pinsamt som det kunna ha blivit om jag spytt inne där bland alla de 25 personerna hahaha.

Jag behöver väl inte säga att det var skönt att gå på buss 15 på väg hem? Som sagt, mycket att ta in. Många nya människor, en stor jävla hög med papper som man ska memorera och komma ihåg, en stor hög med information som man absolut inte får glömma och dessutom en hel j-vla skola att hitta i. Men det ska nog gå bra ändå! Skam den som ger sig brukar det heta hehe

Dagen kommer gå åt till att vila skallen och försöka bli bättre till imorgon och sen blir det väl att blogga någon gång till innan ja sover.

puss på er som orkade läsa allt detta :D

Postat av: Magdalena

Det kommer säkert bli bra bara vanan är inne! Det var ju som sagt första dagen :)

Men det låter inte så bra att springa och kräkas på dagarna, vi får hoppas att det slutar!

2008-08-25 @ 21:12:06
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0