En händelserik dag

 Åh jag vet inte vart jag ska börja, jag har så mkt att berätta känns det som haha. Började med att man drömde om döden (inatt igen...) denna gång drömde jag om gubben på jobbet som var nära att färdas vidare och jag bara förstod imorse att han var död, vilket han även var. Skönt för honom men läskigt för mig när man drömmer sanndrömmar haha. Sen när man trodde att man skulle ha det lungt idag eftersom det itne är några "krångliga" på min avdelning just nu så får man tillbaka tanken snabbare än en käftsmäll. Det låg en tant på golvet, det blev ett hål i ens ben så det for ut massa var. Det var det vidrigaste jag sett, ärligt! Det går inte ens beskriva hur det såg ut. Det var som en slang i benet, en stråle rätt ut som vägra sluta typ. Stackars kvinna som haft det i sig! hua.. Ja som om inte morgonen var jobbig nog så fortsatte det, man var tvungen att vara överallt och ingenstans! Man var så slut så man ville bara hem och sova. Jag hade kunna somnat på bussen hem om det inte vore för att jag bara tog mig i kragen, man vill gärna inte vakna i sundsvall haha.

När man kom hem låg iallafall bra saker i postlådan. Bland annat skattepengarna, check från ica, tidningen glamour och lite böcker från internet bokklubben. Niiiice! Skyndade mig till banken eftersom jag trodde att dem stängde 4 men jag insåg att det var klockan kvart i tre. Det var bara snabbt leta fram kontonummret, skriva ner skiten och snabbt iväg till banken och jag hann precis. typ 14.55 klev jag in och som TUR var var det ingen kö ;) tänka sig haha!

Sen var jag in och handlade lite mat och en tidning (a)! Nu väntar jag på att johan ska komma över och hjälpa mig med datorn! Om han hittar någon sladd annars tänker jag itne låta honom sitta där haha. Lixom hejdå till alla minnen? NOWAY! ;)

ja eftersom ja inte har lovat er någon novell måste ja sluta nu ;) haha

puss på er :*


Postat av: LillaBoo

seriöst har du sanndrömmar? eller skämtade du.. nyfiken En familjemedlem till mig hade det när hon va liten, tror d slutat nu..eller så vill hon inte säga..hon tar avstånd från allt sånt medans jag är lite mer nyfiken :)

2008-08-12 @ 17:25:07
URL: http://lillaboo.skyrock.com
Postat av: carro

Åå va glad man blir när man hittar massa överraskningar i brevlådan :)

2008-08-12 @ 17:51:54
URL: http://carroat.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0