Drar till staden

Tjabba tjena hallå!

Nu sitter man här och torkar av BUS:et (haha tro inte att ja glömt Carro....) och sedan ska jag väl se om jag hittar några passande kläder att ha på mig till stan idag. Ska nämligen in en stund med syrran så här på förmiddagen. Måste handla något till begravningarna och sen skulle det vara bra om ja hittade något nytt till firmafesten också! :) Får väl se va stan har att erbjuda idag. Tänkte dock itne stanna så länge. Åker hem vid 1 igen. Sen vid 4 ska vi juh till banken och snacka lån, är sjukt nervös inför det. Ja menar det är juh över en mille vi snackar här! Inte direkt packat och klart hahaha. Jag hoppas verkligen vi får det så man får köpa huset! I WAAAAAAAAANT IIIIIT kan man säga :)

aja nog snackat här. Nu måste jag göra mig klar. Vi hörs väl senare när jag kommit hem igen. Ha en bra dag sötnosar!

 Söta syrran. Är vi lika? ;)


Postat av: emelie

ni verkar ju då fått samma ansiktsform iaf :)

2008-08-21 @ 14:23:01
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Sara

jaaaaaaaaaa :o

2008-08-21 @ 19:42:18
URL: http://sariiiis.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0