dåligt väder, dåliga nyheter

¨
Man vaknade till skinande, varm sol. Jag hoppade in i duschen och klev ut till massa regn och gråväder. Ska det vara så? haha. Fick starta dagen med en dålig nyhet dessutom. Syrran ringde och sa att farmor är dålig. Vi ska sita vak imorgon natt för det är någon annan ska sitta ikväll.

Idag kommer brorsan över så då ska vi se den sista filmen sen skicka tillbaka dem till lovefilm. Jag måste även komma ihåg att utöka min lista där så dem har fler filmer att välja på hehe. Jag måste dessutom beställa böckerna nu från cdon.com och skicka in papperna till CSN så det hinner göras klart haha. Jag känner mig stressad, jag menar ja jobbar 6 dagars nästa vecka och sen har jag bara en vecka innan skolan börjar, ja tänkte lixom slippa fixa massa inför skolan då ;) tar det hellre nu!

ja hade inget speciellt att berätta haha så  ja säger hejdå så länge ;)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0