Buzzscout

Tänkte tipsa er om en liten sida som heter Buzzscout. Det är en sida som fungerar ungefär som Buzzador. Man registerar sig, får hem gratissaker som man skriver om sen och testar och har åsikter om. För det får man poäng och juh mer poäng man har juh bättre och fler saker får man hem.

Jag har vart medlem här nu bara någon dag och har därför inte hunnit fått hem något att prova ännu men antar att det kommer snart. Vem tackar nej till gratissaker? Kom ihåg att det kan vara allt från kläder, smink och parfym till mat och andra ätbara saker. Det kan alltså vara alltmöjligt. Självklart är allt gratis!

Kom igen, signa upp er ni med och få hem gratissaker !
bara att klicka på bilden där uppe :)

Postat av: Emil

Tänk om det där ändå fungerade :)

2008-08-19 @ 22:36:11
URL: http://iwoulddieforlidman.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jag fick också tips om den där i bloggen, men jag har inte vågat gå me dän. Faktiskt det enda som jag har fastnat för än! Kanske väntar och se hur det går för dig, haha! :)

2008-08-20 @ 21:08:32
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0