Blir aldrig som man tänkt sig...

Hejsan på er!

Igår var det då fredag och jag had både begravning och fest. Begravningen gick väl bra men det var jobbigt när man såg pappa tårka tårarna. Då var det kört. Lixom fan ahaha. Men kan vara skönt att gråta lite med. Vem gråter inte på begravningar lixom? Det var hur fint som helst. Det var det viktigaste.

Senare var det juh firmafest (vikariefest) hos Linda och det var mycket trevligt. Det var dricka, tacos, sanning eller konsikvens, sprit och en massa massa vikarier haha. Trevligt trevligt. Dock slutade inte kvällen som jag hade hoppats då det kom upp lite självmordsprat vilket jag verkligen inte pallade så jag åkte hem utan att gått in på krogen. Får se om det blir krogen ikväll istället. Har juh både sprit och pengar kvar ;) hahah.

Bilder från igår kommer senare, då jag fått några till av Carro :)

hur spenderade ni eran fredagkväll? :) puss puss

Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

Hej!!

Min fredags kväll spenderades med att flytta lådor så länge de var så man kunde se ute.(finns ingen ström i den nya lägenheten förens på måndag).Sen satt man här å drack några groggar å snacka lite skit med en tjejkompis som varit snäll å hjälpt til med att flytta under dagen å vi hade nog mer å snacka om än vad vi trodde för hon blev här fram te kl 4 i morse :)



Mvh Marie

2008-08-23 @ 10:58:16
URL: http://lillebuu.webblogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0