Att-göra-listan, måndag

Nu ni har jag legat tillräckligt idag. Nu ska jag nämligen göra både det ena och det andra. Har en fin liten (?!) lista jag måste pricka av idag. Nämligen:

* Posta viktiga brev
* Hänga upp rentvätten
* Plocka undan småsaker
* Damsuga
* Köpa en kabel till datorn så Johan kan formatera om min dator någon gång + kanske en dvd spelare så ja kan spela mina spel jag har liggandes i väntan på installation...
* Handla mat vore bra om vi gjorde
* Läsa klart Martin Svenssons bok "Hej! mitt namn var Elton Persson"

Tror ni jag hinner med allt idag? :) haha

Postat av: Madde

Hoppas du hinner :)

2008-08-18 @ 13:03:26
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: Amanda Eklund

håller du med mig eller har du någon egen åsikt pga det jag skrev om i mitt senaste inlägg eller bryr du dig inte?

2008-08-18 @ 14:30:33
URL: http://dumpamig.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0