Ännu en skoldag

Hejsan! Shit vad död jag är. Allvarligt! Det är den värsta känslan asså. Jag har huvudvärk, mår illa och har spytt. Ska man må så här varje dag, en vecka varje månad året runt?! Jag kommer ärligt hoppa av haha. Idag drack jag säkert minst 3 liter vatten, åt en riktig lunch, och allt men ändå är man på samma j-vla ruta ett igen! Näe så mitt humör är inte det bästa idag. TROTS detta ska jag ändå ha koll på vilka böcker ja ska skaffa till då och då, sen ska ja hålla koll på vilka uppgifter som ska vara inne då och då och vilka saker som ska vara med där och där. Det är asjobbigt haha.

Visst ja hade förväntat mig jobb men inte med massa huvudvärk och skit samtidigt! Hoppas jag blir bra tills imorgon då jag har seminarie och info om VFU. Aja, nu ska jag ta mig något att äta och sen ringa Fredde

sorry för tråkiga inlägg haha , men blir nog bättre till helgen ;) eller imorgon, då ja mår bättre :)

hur har eran dag varit?

Postat av: Magdalena

Haha sorry ;)



Oj då, hoppas det blir bättre snart, jobbigt om man ska må ¨ådär jämt :/ Men tror du inte att du kommer trivas sen?

2008-08-27 @ 20:48:46
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jo det går bra, har två fulla veckor kvar nu att börja med. Men jag skulle ljuga om jag inte erkände att jag är jäkligt sliten nu. Jag hade/har fyra lediga dagar under hela augusti, så det känns i kroppen!

2008-08-27 @ 21:06:04
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0