Wanted

image374
Så var man här igen. Hittar saker som man vill ha men som man inte vet om man ska beställa eller inte. Hittade denna fina 2-i-1-tröjaGlitzy.jetshop.se för 410 kronor. Den är verkligen grymt snygg och att man just kan använda båda var för sig gör tröjan ännu mer desireble om man säger så haha. MEN den stora frågan är då om jag ska köpa den nu eller om jag ska vänta lite. Det är nämligen one size på den (xsmall- medium) så jag kan juh ha den men ja.. jag vet inte.. gaaah!

Postat av: Jennifer

Jag skulle aldrig betala 410 kr för en tröja!!!! 8-)

2008-04-15 @ 20:58:21
URL: http://www.theeasyway.blogg.se
Postat av: Emma

den var väldigt dyr :p men snygg!!! men tänk om den hamnar liggandes längst in i garderoben efter ett par ggr som använd :p he... men väldigt snyg, måste in och kika på sidan!

2008-04-16 @ 12:39:08
URL: http://emmavictoriia.blogg.se
Postat av: Evelina

Uuuuursnygg!:D Och Hillary Duff ser väldigt söt ut där också^^

Ha en riktigt skön fortsättning på kvällen!:)

Postat av: Magdalena

Den där har jag tittat på svinlänge, sen tog den slut när jag skulle beställa, haha! Ska köpa den senare när jag ska ha nått annat därifrån samtidigt, hatar att betala frakt :)

2008-04-16 @ 23:08:27


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0