Veckans to do...

Jag har rätt många viktiga saker jag måste göra denna vecka. Kommer kännas skönt när dem äntligen är ur världen haha. Sen hittade jag dessutom ca 450kr i checkar ;) inte illa madde inte illa...
jag ska iallafall hinna med :

[  ] Skicka in kameran på lagning så jag får tillbaka den någon gång
[  ] Skicka in betygen till högskolan, för jag är osäker på om min skola är med i betygsbasen eller inte
[  ] Skicka in kassakortet och leta fram de nya kassakorten (hittar dem inte = paniiiiik )
[  ] jobba på lördag dag

sen ska jag även hinna med det vanliga, träna, promenera, städa, tänkte hinna med ett ridpass också! 
Det är bara måndag ! kul haha

Postat av: vibbe

nej fyyyyy så hemskt!!!! :( :(

höhö, tack (a)

2008-04-14 @ 17:02:08
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0