Vårsolen

Hello! Förlåt för dålig  uppdatering men igår gick vi ett gäng till Jonas för att grilla och dricka lite granna men jag drack bar en cider eller något. Kände fortfarande av att jag hade vart sjuk om jag ska vara ärlig. Grillade oxfile och jag käkade faktiskt bara sallad till. De andra mumsade på potatisgratäng men jag lät faktiskt det vara haha. Det var juh växel 6 som gällde nu remember? haha. Iallafall stannade jag inte kvar så länge eftersom jag inte mådde så bra och för att jag var trött så jag tog en promenad hem kring 11 tiden. Skönt att sluta kvällen tidigt för då mådde man som sagt underbart idag.

Idag har jag vart ut och gått en 40 minuter och så var jag över till pappa en sväng. Skönt att solen lyste idag. Kunde äntlgen ha mina ballerinaskor igen. SOMMAR !! haha. Okej vi börjar med vår.

Nu ska jag städa lite granna och sen tänkte jag pyssla i photoshop igen. Så kul så kul

vad händer för er idag? :)
kramar

Postat av: Sanna

såå skönt med sol:D

2008-04-20 @ 15:39:48
URL: http://wiiiberg.devote.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0