Vårshopping

Idag öppnade jag min reklam från Yves Rocher och som alltid blev jag sugen på att shoppa lite därifrån. Jag gillar deras produkter och det är oftast till bra priser. Jag insåg att jag inte hade köpt hem solskydd ännu så det fick bli lite sånt och lite sminkprodukter. Dessutom är jag helt galen i Jardins des îles- serien så jag råkade beställa hem duscholja till min serie. Jag har redan "kroppsoljan" och "eftersol-cremen". Dessa varor luktar UNDERBART gott och ger bra skydd. I just love it!

Lite av det jag beställde hem idag :)

1.2.  3.4. 

1. Procetyl Végétal Högskyddande lotion för hela kroppen 3 i 1 SPF 30, 150 ml 135 kr
2. Procetyl Végétal Mychet högskyddande solcréme för ansiktet SPF 50+, 75 ml  119 kr
3. Jardins des îles duscholja, 150 ml 39 kronor
4. Couleurs nature concealer mot mörka ringar 146 kr




Postat av: Li

Kan du inte lägga in något kort på vovven? Har nämligen en likadan kille på 11 månader, och bara älskar den rasen, så det vore superkul å se din hund! Kram

2008-04-30 @ 12:01:29
Postat av: Madde

självklart lägger jag in bilder på honom :)

2008-04-30 @ 14:31:04
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0