Summering av dag 1

Första VV -dagen har gått och jag tänkte summera den lite. Det gick bättre än väntat MEN jag underskattade nog poängen lite haha. Jag tänkte att "shit 18 poäng bara?" jag kommer gå omkring hungrig. Så var då inte fallet då jag har ätit frukost, lunch och middag och lite mellis och har bara kommit upp i ca 11 poäng (plus någon poäng för lite choklad..) jag har alltså 7 poäng kvar som jag inte vet vad jag ska göra av. Jag vill inte spara så många poäng varje dag för då kommer jag ha typ 100 poäng på söndag. Så roligt ska vi inte ha det! haha Får se vad jag hinner med att äta mer idag. Dock har jag "bara" hunnit med 45 minuter promenad och städning. Tänkte göra lite träning senare ikväll innan jag går och lägger mig. Orkar faktiskt inte träna 1 timme idag.

Frukost:
1 dl musli och 1 dl mjölk 2,5 poäng
Lunch
2 knäckebröds skivor med tonfisk (halv burk) 2,5 poäng
Middag
5 köttbullar med pasta och grönsaker 6 poäng
Mellis
några chokladbitar 3 poäng
1 päron 0 poäng
kvällsfika
1 smörgås och te 3 poäng?

1 sparad ?

Postat av: Madeleine

Lycka till! Vad tror du är bäst? VV eller GI?

2008-04-29 @ 08:40:47
URL: http://diabetesochjag.blogg.se
Postat av: Madelene1986

Vilken fantastisk blogg du har! Vilken motivation du ger mig. Jag undrar om du har lust att förklara lite snabbt vad GI innebär! Jag har ett gym kort men kommer liksom aldrig igång. Jag behöver verkligen din hjälp! KRAM!

2008-06-14 @ 23:56:08
URL: http://madelene1986.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0