Stardust

image367
Igår kväll hyrde jag och Fredde en film och kollade hemma helt själva, inte ofta man gör det tyvärr. Vi valde iallafall Stardust eftersom jag har vela sett den hur länge som helst. Den var iallafall minst lika bra som jag förväntade mig om inte bättre. Jag rekomenderar den verkligen. Snygga effekter, bra skådespeleri och fin story. Den innehöll dessutom massa skratt.

Om filmen:
Smarta prinsar, ondsekulla häxor, flygande pirater, himmelsk kärlek och en godhjärtad hjälte, allt i ett magiskt  land. Vad mer kan man begära? utbrast Gene Shalit på Today om "Stardust", en episk äventyrberättelse med Claire Danes, Michelle Pfeiffer och Robert De Niro.

För att vinna en vacker flickas hjärta (Sienna Miller) lovar Tristan (Charlie Cox) att ge henne en fallande stjärna. Men hans livs äventyr väntar honom när han upptäcker att stjärnan egentligen är en himmelsk skönhet vid namn Yvaine.
När den åldrande häxan Laima försöker att stjäla Yvaines ungdom måste Tristan skydda henne till varje pris. Denna unika och magiska berättelse kommer få dig att skratta högt och tro på kärleken igen.

Postat av: Jen

haha va bra sagt :D de är ju sant :P
tråkigt me måndag, ska du göra nått kul? =/

2008-04-14 @ 12:06:57
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Jen

Aah aadu samma här typ, har inget för mig tyvärr =/

2008-04-14 @ 13:30:33
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0