Spöken..finns dem?

Tror ni på spöken?Jag tror att det finns något efter döden men dem har naturligtvis inte lakan och kedjor ; ) haha.
Det har hänt en del oförklariga saker för mig och i min närvaro som jag inte kan förklara. Jag har exempel kännt att någon satt sig brevid mig i min säng och jag rös då till i hela kroppen. Jag har hört någon stängt dörrar och plockat med disk
som inte ens fanns framme och idag kände jag att någon tog i min nacke. Om jag kan förklara det? NEJ tyvärr. Det kanske var en jättesnabb vind som drog förbi (knappast troligt) Det var kanske min katt som hoppade jättesnabbt ner brevid mig och bort igen (inte heller troligt) så ja... HAHA jag vet inte hur ja ska förklara det xD

Har ni vart med om något liknande? Tror ni på liv efter döden? =)

image352




Postat av: Magdalena

Men uh, nu fick jag rysningar, haha!

2008-04-07 @ 21:56:56
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0