Slutlekt ;)

Eftersom inget händer på vågen och jag börjar tappa motivation har jag bestämt mig för att gå minst 10 000 steg om dagen. Med start idag. Visst har jag gått ungefär så mycket de andra dagarna med men utan stegräknare. Nu ser man
precis hur många steg man gått. Ska göra någon form av tävling med mig själv varje vecka. Att om jag ex gått 70 000 steg eller mer varje vecka ska jag unna mig med något jag vill ha. En tidning, godis, kläder. Måste försöka att inte tappa fokus nu haha. Sen ska jag se till att göra morgonpromenader innan frukost varje dag. Minst 30 minuter (beroende på väder såklart ) och träning på kvällen. Nu är det slutlekt haha. Växel 5 (om möjligt 100 ) är i lagd och den ska ligga där ett tag med.

* morgonpromenad minst 30 minuter innan frukost för att bränna FETT
* minst 10 000 steg om dagen varje dag.

veckans mål:
att få käka en mjukglass efter 70 000 steg :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0