Skolarbete?

Nuu blev jag klar med moas arbete. Okej det var inte så att jag gjorde moas arbete jag hjälpte henne med framsida och innehållsförteckning eftersom hon inte har photoshop haha :) Hon blev nöjd och då blev jag nöjd! Men jag har kämpat i 2 timmar idag och igår kväll satt jag 1 timme drygt haha. But what are friends for? haha

Idag vaknade jag klockan 9, så jag gick en promenad med Boyen och sen gjorde jag 120 situps. Fråga mig inte varför just 120 och inte 150 eller 200 som annars, troligen för att jag var hungrig haha.
Har snart druckit upp
dagens ranson av Detoxen. Jag måste säga att det ger resultat, både på vågen och att jag måste 
kissa ca 2 gånger i timmen haha. Det är iallfall 1 gång i timmen vilket är över det vanliga det med så.

Nu måste jag göra lite lunch innan magen smäller av haha. Hoppas ni mår bra :)

Postat av: Moa

mwahahaha, man ska slita ut dem äldre först ;)

2008-04-09 @ 16:16:33
URL: http://mooosis.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0