Skenet bedrar

Var som sagt och kollade på huset idag. Jättefint, helt perfekt MEN skenet bedrar. Jag visste att det var något lurt med priset. Det var tyvärr en vattenskada på övervåningen. Det hade tydligen kommit igenom taket och det har då runnit ner så man är tvungen att riva ett rum uppe och taket. Man vet aldrig vad den summan slutar på och man vet heller inte hur mycket som faktiskt behöver göras. Så vi skippar det huset. Tyvärr haha! Men man har juh hela livet på sig för att hitta drömhuset =)

Nu håller jag på att göra middag. Blir potatis. Tänk er så gott med potatis. Jag har inte ätit potatis på typ 4 månader eftersom det är big nono i GI-metoden men nu passar jag på. Hoppas jag inte sväller som en ballong sen bara haha. Efter middagen är jag uppe i 13 poäng bara och har alltså 5 kvar + 1 sparad från igår så jag ska unna mig lite choklad eller chips!

Föresten har jag ändrat designen igen. Blir dock aldrig helt nöjd så ändrar nog snart igen haha

ja kram på er

Postat av: Emma Lindgren

Oki aa! Men VV är kanske en lättare livsstil att hålla sig till? xD

2008-04-29 @ 18:35:56


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0