Ola på volvo

196285-363

Då har jag kommit hem igen från Sundsvall. Ola spelade idag på Volvo för dem hade någon slags invigning hehe. Det var hur mkt folk som helst, helst småttingar. Vi stod rätt långt bak och det var varmt redan där bak. Han sjöng S.O.S, Love in stereo och Natalie sen var det dags för signering. kön gick otroligt segt måste jag säga och det blev bara varmare och varmare. Väl framme gick syrran först och ola bara stannade upp och sen tittar på mig, -äre din syrra?. HAHA vare så genomskinligt lixom? haha. Han tyckte vi hade lika ögon.. haha det var ngt nytt ! haha Linda hade tydligen missat att Ola kallar mig för guldfisken så hon pekade på singeln som han hade signerat "goldfish" på och han bah.. - ja nu har jag uppgraderat mig Madde *nöjd min* nu blire engelska och sen ska jag ta reda på vad det heter på spanska och sen finska och så.. HAHAHAH behöver jag säga att jag garva? hahahahhahah. Han har sina
ideer den där Ola haha. Knäppte kort och lite sånt och sen var det meningen vi skulle åka hem men råka ställa oss i kön en gång till (a). Ola frågade om jag skulle till göteborg imorgon.. sen kollade han på mig och log och förstod nog svaret HAHAHHA. söt han är hehe

Ja Ola kan konsten att göra mig glad, det ska ni veta hehe

Postat av: Jen

Jo eller hur :)
Min kusin är super mega kär i honom men ja tycker nog att danny är snyggare än ola fast dom är ju rätt lika ändå :P eller vad tycker du?

2008-04-12 @ 17:20:58
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Emma

vilken söt bild. :) själv ska jag se honom imorgon i gbg. :D

ha det fint!

2008-04-12 @ 21:43:02
URL: http://emmaa95.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0