Månadsbild

 <----- klicka för större bild






Jag lägger in denna bild här också eftersom det är slutet på denna månad nu. Jag ser dock ingen förändring från ex mars till april eller från februari till mars men från januari till nu ser jag juh skillnad haha. Svårt när jag inte har samma kläder på bilderna också kankse!

aja.. nu ska jag städa lite sen blir det middag
kram

Postat av: Li

Shit vilken förändring. Det syns verkligen att du har kämpat på och kommit någon vart. You go girl =)

2008-04-28 @ 19:43:48
Postat av: Madde

åh tack Li =)
vad glad jag blir att ni ser det också hehe

2008-04-28 @ 21:43:03
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0