Kom iform med Carmen Electra

Nu idag kom min Carmen Electra dvdsamling som jag beställde från cdon.com för några dagar sedan. Jag provade genast ettan och den var rätt bra tyckte jag. Skivan var ca 1 timme lång och innehöll uppvärmning och två eller tre serieövningar som hon gick igenom flera gånger. Först en övning var för sig och sen satte ihop dem till en serie. Roliga övningar enligt mig och svettig blev man haha. Dock känner jag mig ganska töntig när jag står där och försöker röra på mig sexigt när man stirrar på Carmen Electra samtidigt som är typ en av de sexigaste kvinnorna som finns, men det försvinner sen hoppas jag haha. Imorgon blir det till att testa tvåan som verkar vara enbart aerobic typ men det är skönt med variation.

Här kommer ett smakprov från första dvdn :)

Postat av: Linnea

Grr, madde goes sexy ;)

2008-04-22 @ 15:24:22
URL: http://lunnes.blogg.se
Postat av: Nillan

Allvarligt, ska det åmandet verkligen göra nån nytta?

2008-05-23 @ 10:20:36
Postat av: madde

Nillan:



ja asså kan vara svårt att tro men det blir juh som dans nästan och man går ner i vikt av dans.. eller iaf håller vikten :)

2008-05-24 @ 16:48:05


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0