Jäktigt...

God morgon! eller ja nu är det juh förmiddag. Jag har iallafall hunnit med en del saker på dessa två timmar som jag vart vaken. Har skickat iväg massa viktiga papper, har handlat mat, och promenerat lite. Dock är det bara en bråkdel av min "to do -lista" haha men bestämd som jag är ska jag nog hinna med allt.

Solen lyser ute idag igen, sommaren närmar sig !

kram på er :)

Postat av: Magdalena

Tack =) Haha ja den var kul, vi borde träna den tillsammans så vi kan garva åt hur töntig man känner sig, haha! Speciellt med fingret i mun!! Haha =)
Oj, det lät som du hade hunnit mycket för att vara dne här tiden, jag har bara hunnit med en dusch!

2008-04-24 @ 12:07:27
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Madeleine

Hej där!
Jag har starata en ny blogg om mig själv och hur det är att leva med diabetes. det går ganska dåligt för mig nu så därför tar jag denna blogg till hjälp för att möjligtvis komma i kontakt med andra i samma situation (eller med diabetes överhuvudtaget)för lite pepp och stöd! Tipsa gärna om bloggen Om du känner någon med diabetes och läs gärna själv om du känner att du är intresserad! Tack!
kramar! ps. Ny bloggdesign på g!

2008-04-24 @ 14:35:23
URL: http://diabetesochjag.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0