Hon kunde det där med tiden...

Tjenixen på er. Jag klev upp klockan halv 9 idag. tänkte att det skulle ta lång tid att välja kläder, sminka mig och göra håret klart innan 12- tiden då jag ska åka. MEN vad tror ni jag gör nu? jo sitter här vid datan...KLAR !! det är juh förjävligt haha. Jag kan aldrig beräkna tider asså haha. Men hellre sitta klar här nu med 2 timmar till godo än att jag inte är klar alls vid halv 12 HAHAHA. Nu ska jag käka frukost sen ska jag fördriva tiden på något sätt!

Hörs när jag kommer hem :)

Postat av: Jen

Okej va roligt :) haha men han ser ju rätt bra ut så du kan ju hoppas de blir nått :) hihi

2008-04-12 @ 10:44:47
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0