fylligare läppar?

image403Jag köpte i höstas Isadora's Pump'n plump i färgen rosa. Denna ska alltså göra läpparna större. Jag tycker att färgen är superfin och glansen sitter länge. Jag vet dock inte om läpparna blir så mycket större. Jag får visa för och efter bilder sen. Dock tycker jag om denna läppglans ändå haha

Har ni testat den? vad tycker ni om den? :)

Postat av: Anonym

den gör väl inte läpparna större bara ändå? utan medans den sitter på ser läpparna större ut? eller?

2008-04-27 @ 10:50:44
URL: http://emmavictoriia.blogg.se
Postat av: Emma Lindgren

Jag har testat den :D tycker den är bra också, sitter kvar länge. Men den har ju inte den där effekten att den drar mer blod till läpparna. Finns ju dem med sån effekt också.

2008-04-27 @ 16:39:28


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0