Fredagsfilm


Köpte tidningen SOLO idag och man fick med en present (som vanligt) och denna gången fick man dvdn "the wedding date" Eftersom jag älskar film så passade det mig perfekt!




om filmen:
Inte nog med att Kat Ellis har blivit oförklarligt ratad av sin fästman, nu ska hennes lillasyster gifta sig, och exet ska vara best man. Tanken på att utsättas för alla medlidsamma blickar, spefulla kommentarer och inte minst föräldrarnas besvikna ögon, gör Kat desperat. Så desperat att hon kontaktar en lyxeskortfirma i New York och bokar en man, som ska spela hennes nya, supercharmiga, amerikanska älskare och samtidigt göra exet galen av svartsjuka. Den oerhört professionella eskortmannen, hjärtekrossaren och vältalaren Nick Mercer, visar sig vara tämligen välutrustad, också för uppdraget. Inte nog med att han hjälper Kat att klara alla blindskären och navigera mellan hennes neurotiska engelska släkt och sin lismande före detta fästman - han övertygar dessutom alla om att han och Kat är vanvettigt förälskade.

Jag tycker att filmen var jättebra. Jag trodde att den skulle vara förutsägbar men så var inte fallet . Filmen är från 2005, fattar inte hur jag kunna missat den haha. Jag kan rekomendera den iallafall :) Filmen är dessutom baserad av en bok skriven av Elisabeth Young.


Postat av: Anonym

den filmen är ju asbra och gullig... har den och sett den flera ggr :D

2008-04-27 @ 10:51:40
URL: http://emmavictoriia.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0